The Greenwood Wholefood was establish in 2010 for distribute healthy food products in MALAYSIA. We are strategic engage with Teaman Company (Refah Tea) for packing dried Tea. Their factory equipped with modern packing machinery working in the area of packing different kind of tea (natural, mixed with fruit, herbaceous, packed) and food products (sugar, saffron, flour, beans, dried fruit, dried nuts, seeds, rice, spices, etc). Refah Tea is known as first producer of Green Tea in IRAN.

Posted by aku ali™ | Jan 10, 2010 | 0 comments



Kebanyakan sawang akan dihembus. haha. sori lama tak update, ini kerana masalah pengangkutan ke internet. latop sudah rosak, alamak..cam mana nak buat assigment ni..haha, menjadi persoalan..nak upgrade ram atau bli ja yang baru. nak bli yang baru takda duit. nk ngejaz duit loan bank rakyat tak reti.. terpaksa la padam impian nk bli baru kerana masalah kewangan..hoho


Semperna aku nak bersih sawang ni, aku saja nak cita pasal hobi baru aku ni. main geme kanak kanak. haha. walaupun mudah tetapi makan masa. tajuk FARMVILLE. macam la korang smua xtau geme ni, aku rasa ramai yang main benda alah ni, aku baru ja nak layan. haha. memang ketinggalan zaman btol. haha. tp ada lg kawan2 aku yang ketinggalan zaman.haha. geme ni bes bila boleh beli rumah ka storage ka. klau takbleh bli, bleh tunggang langang satu rumah ni aku buat. haha. amukan yang ganas. lain lain hobi aku setakat sekarang ini adalah tido. memang mengganas bab tido ni. asyik tdo ja smpai tengah hari. aku kt poli tak tdo, jd time ni la aku mengganas mata aku ni. cewaahh, macam xtdo plak kt poli padahal lagi ganas. haha


Apa lagi mau cita hahh? takkan aku nk buat wayang plak kt sini. bleh la aku selitkan tahniah kt stacy sebab bleh masuk ajl final walaupun takbleh menang apa2. aku msj member sekalian suruh tgk stacy, dan tak menang apa2, bertubi2 msj datang ucap takziah dan segala kutukan kt aku..haha. aku mmg enjoy kutukan tersebut sebab orang yang mengutuk tu pn sokong orang yang kalah. jd fair laa. haha. tapi apa pun aku tetap puas hati tgk dia nyanyi smbil nari, memang bes walaupun rambut tu tak bapa nak kena.. tp orite laa.. cuba lagi taun depan..


Hari hari aku kat rumah akan berakhir tak lama lagi sebab nak kena pi blaja lagi. ada lagi satu sem sebelum nk habis, haha. tak sabar ada, takut ada, rindu pun ada. packing baju pun blom, last minit packing memang kegilaanku. jd tunggu la last minit baru packing. aku ingt nak pi awal sehari, tdo dulu rumah member sehari pastu terus dftar. jalan jalan dulu pi shoping kt padang besar ka, murah sket.haha


Setakat ini sahaja untuk hari ini, sekian sama-sama..

Leave a Reply