The Greenwood Wholefood was establish in 2010 for distribute healthy food products in MALAYSIA. We are strategic engage with Teaman Company (Refah Tea) for packing dried Tea. Their factory equipped with modern packing machinery working in the area of packing different kind of tea (natural, mixed with fruit, herbaceous, packed) and food products (sugar, saffron, flour, beans, dried fruit, dried nuts, seeds, rice, spices, etc). Refah Tea is known as first producer of Green Tea in IRAN.

Posted by aku ali™ | Jan 7, 2009 | 6 comments

12jan09.. tarikh keramat start praktikal. tak tau la nasib aku lps ni. boleh ka aku buat smua kja time praktikal? huh, ntah la. aku dh dpt rasa kebosanan yg akan dialami.haha, npa la SKEMA sngt budak ni..

dh lama agknya aku tk update blog ni.haha. org asyik tnya ja bila nk update. tp dh mls sngt dan ta thu nk update apa, terbengkalai la blog ni. bia ah, aku kisah apa. kt sni aku nk trima kasih kwn2 aku yg msk blog ni, kwn2 aku yg biasa msuk blog ni. TERIMA KASIH. yg mengutuk pn ada. takpa, aku saba ja..haha,(aku bakaq hg SALLEHati time aku jumpa hg nnti).

semalam result aku dh klua, aku dpt 3.41 sem ni. purata 3.63 , makin jatuh pointer aku. adoi, tu la main bnyk sngt. tp ok apa 3.41 wlaupun xdpt AKJ a.k.a dekan. dh dpt result kn pikirkan L.I a.k.a pratikal (apa yg bnyk sngt a.k.a?). 6bulan lamanya, klau berPRAKTIKAL sj xpa la, kn isi laporan pulak. haha. cukup2 laa mengeluh tu.

kli aku nk cita pasal praktikal 6bln di aiport langkwi. stat dr 12/1 smpai 12/6. feel so good. haha. alaa, 6bln ja pn. sekjp ja, pstu balik PERLIS lak untuk sem5. haa, xsaba untuk sem5 lak..hhaha, lama tk jumpa kwn2 poli,haha. baru 3minggu, dh rindu hgpa smua. (yussss camporr..hee, jgn marah aku -.-"). xpa, nnti pkjn blnja mkn cendol, kita jumpa lain. dia dh jd kaya skang. kn congrat kt dia klau nk cendol..hahaha

ok, stkt ni ja cerpen aku.. nnti aku update lain.. dan lupa , slmt BERSEKOLAH pada yg sekolah.. dan SELAMAT MENJALANI PRAKTIKAL TO SMUA KWN2 DAN WISH SMUA GUD LUCK. jgn lupa contact aku klau rindu-rinduan ngan aku dan klau nk dtg LANGKWI melawat aku, gtau ja aku/shuk/serap a.k.a tuanku.haha.


buku yang akan penuh dgn tulisan..haha


atas permintaan tuan punya gmba. aku boh la gmba dia walaupun xda kn mengena..haha
* dia ni partner aku dgn shuk buat praktikal skali.. org panggil tuanku, tp apa kn mengena??haha. ampunn tuanku, jgn mengadu kt patik lak..hbs

6 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    fuiyooooo...
    ali...
    nk b'kenalan ngan TUANKU 2 leh x???
    i mnt sgt kat dia...
    kiut la..
    anak raja mn ni???
    raja kapur barus ka???
    hak9.....

  2. hahaha.. hg nk bknalan ngan dia ka??
    hbt oohhh, mcm ahmad dhani pun ada..hahaha
    ini tuanku hnya patik tuttt ja leh pnggil.
    kita2 tkda hak, kita bkn keterunan di raja..haha
    serapp, jgn marah weh..haha
    hg yg nk mcm ni kan? haha

  3. Anonymous says:

    i pn nk pggey dia tuanku gak..
    xleh ka???
    tuanku 2 patik mn yg pggey???
    i dh jelez dh ni....
    wow...ahmad dhani...
    ailaik dewa19

  4. xbleh.. patik ja boleh.. stgi aku xmau perkara xdiingini berlakukt ang..haha
    patik tuttt. xleh gtau. nnti gerrad mai serang aku lak..haha

  5. Anonymous says:

    cam haram ali...
    ank tggu r nanty..
    siap r...
    aku korban ank r nanty...hu3

  6. hahaha.. apa plak tuanku nih..
    smlm hg yg suruh post.. ishh
    tuanku lupa ka??

Leave a Reply