The Greenwood Wholefood was establish in 2010 for distribute healthy food products in MALAYSIA. We are strategic engage with Teaman Company (Refah Tea) for packing dried Tea. Their factory equipped with modern packing machinery working in the area of packing different kind of tea (natural, mixed with fruit, herbaceous, packed) and food products (sugar, saffron, flour, beans, dried fruit, dried nuts, seeds, rice, spices, etc). Refah Tea is known as first producer of Green Tea in IRAN.

Posted by aku ali™ | Jan 27, 2009 | 0 comments



FUH, lama tk update. bz teramat smpai nk update pun tak sempat sngt. maunya tak zaman berpraktikal sudah mula. bes gk berpraktikal ni rupanya. dh 2minggu lebih aku bekerja, buku laporan pun tk tulis lg, haha. MALAS gila nk tulis. esk kena start tulis laporan untuk kebaikan diri sendiri. haha. 2minggu aku berpraktikal, bnyk gk aku blja. key - in data, kira kos penerbangan la. fuh, mmg bes. dpt gk pengalaman bekerja.

hari sabtu lepas, aku ngan kwn2 praktikal (shuk, serap) buat overtime dari 10pagi smpai 12tgh mlm. haha. penat. balik2 trus tdo, kn bgn lak esk pg, start hr baru. wlaupun elaun tk dpt, km 3 dpt cuti 2hari. aku dpt cuti hr lain, yang lain rabu khamis ambk cuti. haha. dorang dpt la balik ahad hrtu smpai sabtu baru balik pulau lagenda nih. hehe. so, rabu khamis keesokkan hr, aku kn la kerja sorang2 tnpa teman. haha. tk biasa weh, tp kena la gk..

haha. sudah2, taip sket2 da. PENAT. um, cukup lah kot post ni. da agk pnjang kot. wish me luck untuk esk. nk kena gosok baju lak. nti2 aku update lain.

bye, salam

Leave a Reply