The Greenwood Wholefood was establish in 2010 for distribute healthy food products in MALAYSIA. We are strategic engage with Teaman Company (Refah Tea) for packing dried Tea. Their factory equipped with modern packing machinery working in the area of packing different kind of tea (natural, mixed with fruit, herbaceous, packed) and food products (sugar, saffron, flour, beans, dried fruit, dried nuts, seeds, rice, spices, etc). Refah Tea is known as first producer of Green Tea in IRAN.

Posted by aku ali™ | Jan 2, 2009 | 0 comments

haih, lama suda xupdate. dh aa baru, tp tk update2 pn blog. sori ya, tk thu nk update apa. kali ni pn ak main tulis ja. sbnrnya aku dh bosan cuti ni, tk tau nk g mn. arrr, bosan.bosan.bosan. asyik bnda sama ja buat. result pun tk klua lg, buat debar ja. haih, penat tunggu. lps ni kn buat praktikal pulak kt MAB (Malaysia Aiport Berhad). haa, makin bosan la hidup aku lps ni.tp yg tu wajib kn buat, terpaksa ah. wish me luck ah.hehe

BOSAN.BOSAN.BOSAN.haha. klau bosan msti org suruh dengar lagu. haa, sni aku nk rekemen kn smua penyanyi JEPUN yg plg bes dan menawan (??.hhaha) time2 bosan mcm ni la, bes dgr lagu2 cmni. jepun, wlaupun tk phm, kelunakkan suarannya mmg sedap didengar (cewahh!. haha) kali ni saja2 la mau share album terbaru yui nih. MY SHORT STORY. YUI nih bkn penyanyi ja, smua lagu dia nyanyi,smua dia buat. belakon pun dia gk, first time aku tau pasal YUI nih, dr cta yg dia blkon TAIYOU NO UTA. try ar search cari tgk. start dr situ la, aku pn dld ah segala mcm pasai dia. smpai 4+ gig koleksi dia saja. mmg penuh external aku tu. klau korang smua nk, aku leh share. tp test dengar album ni dulu. komfem tk nyesal ah. bawah ni aku bg dgr satu lagu. klau minat dld ah, bg dgr smua. bawah ni link dld.








YUI - ITS HAPPY LINE



Yui - My Short Story Cover Album




List lagu dlm album tu



http://rapidshare.com/files/178989578/Yui_-_My_Short_Stories__2008_.rar.html







arr.. tetiba ada gmba dia nih...xda kn mengena lngsung.. hahaha



k ar, bye dulu.. main bola lak..

Leave a Reply